06 mai 2008

Unejutt

Eile mina tulin koolist ja hakkasin õppima. Mõne aja pärast tundsin end väsinuna. Peale seda mina jäin magama...
Ma näen ilusat, värvilist und, kus olen imedemaal. Taevast paistab päikeseratas ning selle kõrval värviline vikerkaar. Tema on eriline, sest suurt kaart teevad uhkeks säravad jooned. Põhitoonideks on violetne, kollane, roosa, roheline, punane, sinine ja oranž. Sellised värvid teevad meeleolu heaks ja tuju paremaks. Taevast kaunistavad puuvillased, pehmed pilved. Ma tunnen, et tahan nendes hõljuda. Valged pilved meenutavad lahkeid lambaid. Kõige rohkem imestusin värvilistest õhupallidest. Ma hakkasin otsima ümarat Vinnie Pohhi, kes tavaliselt lendab nende abil, aga kahjuks tema ei tulnud minu unne. Mina võtsin kätte rohelise, sinise, kollase ja punase palli ning lendasin koju.
Kui mina ärkasin, tundsin, et minuga juhtus ime. Minul oli väga hea tuju ja jõud tulid tagasi. Peale seda jätkasin tavalist tööd.

Kommentaare ei ole: